wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Program Lojalnościowy
Newsletter

Odbierz 10% zniżki!

Zapisz się na newsletter i kupuj taniej!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail.

Administratorem moich danych osobowych jest Fitomento Sp. z o.o. z siedzibą w Białej Podlaskiej przy ul. Al. Jana Pawła II 96 . Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i mogę je zawsze odwołać ze skutkiem na przyszłość pisząc na e-mail kontakt@fitomento.com.
Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na zasadach określonych Polityką Prywatności i Regulaminem.

 

Program Lojalnościowy

Dołącz do naszego Programu Lojalnościowego i płać mniej za zakupy w naszym sklepie




Posiadając konto w naszym sklepie przy składaniu zamówień będziesz otrzymywał PUNKTY w Programie Lojalnościowym.


Jak działa nasz program lojalnościowy?

Dokonując zakupów w naszym sklepie otrzymujesz punkty.
Dzięki uzyskanym punktom będziesz mógł płacić punktami za zakupione produkty w naszym sklepie.
Ilość zdobytych punktów zależy od wartości zakupionych produktów.

Za każdą wydaną złotówkę w naszym sklepie otrzymasz 1 punkt w programie lojalnościowym, a każde 40 punktów na Twoim koncie to 1 zł do wykorzystania w naszym sklepie. Punkty są ważne bezterminowo.

Na początek zarejestruj się w naszym sklepie za co otrzymasz 40 punktów.

Napisz recenzję do wybranego produktu, a otrzymasz od nas kolejne 40 punktów (w momencie zatwierdzenia przez administratora sklepu).
Punkty za zrealizowane zakupy naliczane są każdemu klientowi po sfinalizowaniu zakupów (punkty są zatwierdzane przez obsługę sklepu i mogą być wykorzystane dopiero po zatwierdzeniu).

 

Jak wykorzystać punkty?

Jeżeli posiadasz zatwierdzone punkty, możesz je użyć do dokonania zakupów w naszym sklepie.
 
Podczas procesu składania zamówienia, na stronie koszyka pojawi się okienko z możliwością wybrania zapłaty punktami. W polu ilości punktów trzeba wpisać jaką ilość punktów przeznaczysz na zapłatę za zamówienie (można przeznaczyć wszystkie posiadane punkty - o ile ich ilość nie przekracza maksymalnego dopuszczalnego poziomu dla jednego zamówienia - lub ich część).
Po zaznaczeniu opcji zapłaty punktami przy potwierdzeniu zamówienia pokaże się kwota zamówienia pomniejszona o wartość punktów, a punkty zostaną odjęte od stanu punktowego konta.
 
Maksymalna ilość jaką można wydać jednorazowo przy zamówieniu to 2000 punktów.
 
Możesz zapłacić punktami za maksymalnie 50% wartości zamówienia.
 
System punktów działa wyłącznie dla klientów, którzy posiadają konto w sklepie. Punkty nie są naliczane ani nie można ich zrealizować bez założenia konta w sklepie.
Punkty nie są naliczane za zakupy produktów w promocji.



Jak sprawdzić liczbę punktów na moim koncie?

Aby sprawdzić status i liczbę punktów należy się zalogować na swoje konto w sklepie. Aktualny stan punktów oraz historia transakcji dostępna jest w Panelu klienta. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany ilości przyznawanych punktów oraz ich przelicznika bez uprzedniego powiadomienia.
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl